Базова тарифікація послуг з ведення бухгалтерського обліку ТОВ «Бухгалтерська компанія «Дім Обліку»
Фізичні особи
До 10 документів щомісяця 11-50 документів щомісяця 51-100 документів щомісяця Більше 100 документів щомісяця
1 Єдиний податок 1-2 групи без найманих працівників, загальна система оподаткування без діяльності (без контроля сплати податків; річна звітність ЄСВ та єдиний податок/доходи та майновий стан) (Вартість за подачу звітності 1 раз на рік) 500,00 грн. при наявності ЕЦП; 750,00 грн. без наявності ЕЦП
2 Єдиний податок 1-2 групи без найманих працівників, загальна система оподаткування без діяльності (контроль сплати податків; річна звітність ЄСВ та єдиний податок/доходи та майновий стан) 300,00 грн. щомісяця
3 Єдиний податок 2 групи з найманими працівниками, (контроль сплати податків, місячна та квартальна звітність по працівникам, річна звітність по ЄСВ та єдиному податку) 700,00 грн. до 5 працівників; додатково 150,00 грн. за кожного наступного працівника
4 Єдиний податок 3 групи без найманих працівників, без ПДВ, (ведення бухгалтерського обліку, контроль сплати податків, квартальна звітність по єдиному податку, річна звітність ЄСВ) 1 200,00 2 000,00 2 800,00 За домовленістю
5 Єдиний податок 3 групи без найманих працівників, з ПДВ, (ведення бухгалтерського обліку, контроль сплати податків, місячна звітність з ПДВ, квартальна звітність по єдиному податку, річна звітність ЄСВ) 1 500,00 2 500,00 3 600,00
6 Загальна система оподаткування без найманих працівників, без ПДВ, (ведення бухгалтерського обліку, контроль сплати податків, річна звітність про доходи та майновий стан, ЄСВ) 1 400,00 2 300,00 3 100,00
7 Загальна система оподаткування без найманих працівників, з ПДВ, (ведення бухгалтерського обліку, контроль сплати податків, місячна звітність з ПДВ, річна звітність про доходи та майновий стан, ЄСВ) 1 800,00 2 800,00 3 900,00
Юридичні особи
8 Неплатники ПДВ 2 200,00 2 700,00 4 200,00 За домовленістю
9 Платники ПДВ 2 700,00 3 700,00 5 700,00

 

Додатково до пунктів 4-7 доплата за найманих працівників розраховується за формулою: n*150,00 грн., де n — кількість працівників.

Організації з документообігом більше 100 документів в місяць тарифікуються окремо.

В суму оплати включається надання таких послуг:

  • Контроль правильності створення первинної документації.
  • Отримання електронних ключів для подання звітності.
  • Складання та подання бухгалтерської та податкової звітності.
  • Консультування з поточних питань з бухгалтерського та податкового обліку.
  • Нарахування заробітної плати.
  • Надання інформації щодо сум та порядку сплати податків.
  • Супровід перевірок контролюючих органів.

Додаткові послуги обумовлюються та тарифікуються окремо.